poniedziałek, 22 lipca 2013

Płaszcz Connora

Witajcie drodzy asasyni :) Dzisiaj pokaże wam projekt mojego płaszcza Connora. Niestety wczoraj nie udało mi się ukończyć mojego tomahawk'a, przewiduję, że prace nad nim zaczną się dopiero jutro :/ Ale dzisiaj zaczniemy już robić płaszcz.


Tak wyglądał projekt mojego płaszcza po rozłożeniu na ziemi. Naprawdę się nad tym napracowałam, pare razy mi nie wyszło i musiałam zaczynać wszystko od początku, ale w końcu udało się ! :) Praca powinna wam zająć ok. 6 godzin. Ja robiłam to trochę dłużej, jednak opłaciło się. Jak zwykle dla zabicia czasu słuchałam sound track z assassin's creed, tym razem 2. 


Projekt słabej jakości, bo wykonany w paintcie, ale łatwo z niego wszystko odczytać.
Czerwone linie: obwód waszej talii, na żebrach.Odejmijcie od tego 10%, żeby płasz się nie zapinał.
Różowe linie: Odległość między ramionami do 15 cm powyżej waszych pięt. 
Linia niebieska: 40 % różowej linii. 
Linia zielona: Obwód waszego barku + jakieś 40 %. To samo zróbcie z łokciem i nadgarstkiem. 
Linia brązowa: Odległość pomiędzy barkiem a nadgarstkiem.
Linie żółte: mniej więcej połowa obwodu waszej szyi. 

Projekt przedstawia także kieszonki i pagony, ale ich wymiary wyjdą już przy szyciu. 

Wyglądem i projektem kaptura zajmę się w osobnym poście. 

+ Pamiętajcie o zakupie 6 kartek szarego papieru, ciemno białego (jeśli tak mogę to nazwać) materiału, mocno niebieskiego materiału i dużo nici w kolorze białym i szarym. 

+ Myślę, że bez maszyny do szycia się nie obejdziecie, ale kto powiedział, że nie można szyć ręcznie. ;)


- Subskrybujcie, oglądajcie, cieszcie się bracia!


~ Nothing is true, everything is permitted




4 komentarze:

  1. Witaj. W objaśnianiu projektu napisałaś "Czerwone linie: obwód waszej talii, na żebrach.Odejmijcie od tego 10%, żeby płasz się nie zapinał." Czyli jeżeli odejmę te 10% to płaszcz się nie zapnie na guziki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorki, dopiero teraz skumałem że Connor nosił płaszcz odpięty :D

    OdpowiedzUsuń