poniedziałek, 28 października 2013

Rozpakowujemy Assassin's Creed 4: Black Flag Buccaneer Edition

Witajcie asasyni! ;) Mam nadzieje, że wybaczycie mi tak długą nieobecność. W szkole cały czas zapieprzone nauką, wszyscy na pewno to zrozumiecie.
Dzisiaj wracam do was wraz z premierą Assassin's Creed 4. Zdążyłam już przejść jedną misję i nie chwaląc się zdobyłam 100% synchronizacji ;) Na więcej sobie dzisiaj nie pozwole, bo znowu trzeba usiąść do tej nauki.

Co zawiera edycja bukaniera?


- Oczywiście grę Assassin's Creed 4: Black Flag
- Ścieżkę dźwiękową z gry
- Figurkę Edwarda Kenwaya - 46 cm
- 2 litografie w ładnej kopercie
- Książkę z ilustracjami, m.in. główne postacie i miejsca, w których będą odbywały się misje
- Opakowanie kolekcjonerskie, czyli ta fajna skrzyneczka






 - Flagę, taką samą jaka jest na figurce albo na okładce gry

A wy zamówiliście już Assassin's Creed 4? Piszcie w komentarzach!

10 komentarzy:

  1. Ja musze czekać do 22 listopada żeby w ogóle myśleć o kupnie bo na pc premiera 22 listopada ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. A Ile dałaś za taki zestaw?? :D zarąbiaszcza flaga

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za notkę, bo ja również jeszcze nie mogę kupić Black Flag. Pctowcy jak zwykle na końcu. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze i pctowcy sa na koncu, ale mowie ci ze warto poczekac na ta gre jeszcze ten miesiac. :)

      Usuń
  4. koleżanko asasynko :D przepłaciłaś na ceneo.pl wyszło by ci o 150 może nawet 200zł mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gosia wiem , że dopiero zaczęłaś ezia , ale pomyślałaś kiedyś nad zrobieniem stroju connora , jeszcze indianina :D?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś zdradzić nam kiedy będą dalsze poradniki do Ezia ? ^^
    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście staram się znaleźć najpierw na to trochę czasu. Ale wyczekujcie postu w tym tygodniu, może nawet pod koniec weekendu.

      Usuń