sobota, 21 września 2013

Ezio Auditore: Ogólny projekt


Witajcie asasyni! Ostatnio zapowiedziałam wam, że w tym tygodniu ostatecznie zakończę kostium Connora i rozpocznę pracę nad kostiumem Ezio. Otóż mam nadzieje, że dzisiaj starczy mi czasu, żeby zrobić już wszystko od Connora, i żeby nie mieć wyrzutów sumienia, że czegoś jeszcze nie zrobiłam. 




Teraz jednak już postanowiłam przedstawić wam czym będziemy się zajmować przez najbliższe miesiące. ;)






Praca będzie oczywiście o wiele trudniejsza: strój Ezia jest bardziej złożony, zawiera więcej elementów i zdaje mi się, że pochłonie strasznie dużo czasu i pieniędzy. Ale satysfakcja na końcu, kiedy już założy się kostium i kiedy zobaczy się w lustrze jest warta wszystkiego :)









Na razie nie mam maszyny do szycia, a jest niezbędna, naprawdę niezbędna. Przy Connorze mogłam sobie pozwolić na szycie ręczne, lecz teraz będzie to  N I E M O Ż L I W E. Szczególnie uszycie skórzanej peleryny.






*Plan dodawanych postów:
~ Ezio Auditore: Jak uszyć koszulę? 
~ Ezio Auditore: Projekt tunik (tunika wewnętrzna i zewnętrzna)
~ Ezio Auditore: Tunika wewnętrzna
~ Ezio Auditore: Tunika zewnętrzna
~ Ezio Auditore: Jak uszyć kaptur?
~ Ezio Auditore: Jak uszyć pas materiałowy i skórzany? 
~ Ezio Auditore: Jak zrobić naszyjnik?
~ Ezio Auditore: Spodnie
~ Ezio Auditore: Jak zrobić buty?
~ Ezio Auditore: Jak uszyć pelerynę?
~ Ezio Auditore: Podwójne ukryte ostrze

*Kolejność dodawanych postów może ulec zmianie



To na razie wszystko co chciałam wam przekazać ;) Mam nadzieje, że kolejny kostium spodoba się jeszcze bardziej niż poprzedni :D

10 komentarzy:

  1. Nareszcie! :D kiedy zaczynasz szyć?

    OdpowiedzUsuń
  2. No to niedługo zaczynam się do roboty c:

    OdpowiedzUsuń
  3. przekopałem całe google żeby znaleźć jakiś poradnik. W 100% mogę stwierdzić że ta stronka jest najlepszym poradnikiem :)
    Dzięki wielkie !!
    Pozdro. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda to prawda nigdzie indziej nie ma takich pomocnych stron <)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, chciałam się spytać czy byłaby taka opcja skoro lubisz szyć i świetnie Ci to wychodzi, to uszyłabyś mi kostium Ezia? Oczywiście zapłaciłabym Ci, bo ja nie mam talentu do szycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie jest taka mozliwosc. napisz do mnie na kostiumyasasynow@wp.pl o swoich wymiarach itd. ja was wszystkich zapisuje do notesu, ale prace rusza dopiero jak bede miec maszyne do szycia

      Usuń
  6. A uszyjecie coś dla mnie? :D

    OdpowiedzUsuń