wtorek, 3 września 2013

Koszula Connora

Witajcie moi asasyni :D Wracam do was w nowym roku szkolnym, który będzie mi trochę przeszkadzać w pracy nad nowymi strojami, ale postaram się dodawać jak najszybciej posty ze stroju Ezio.


Koszula

Moje uwagi:
~ co do ciemnych pasków: niektórzy robią je wszywając pod biały materiał brązowy (co ja też zrobiłam), a biały przecinając, żeby trochę brązowego materiału wystawało. Moim zdaniem nie wygląda to za ładnie, a potem np. po praniu koszula może nam się popruć.
~ Nie róbcie kołnierza (choć nikomu nie zabraniam), będzie tylko wam przeszkadzać pod płaszczem i brzydko wyglądać.
~ Ja jestem dość niską osobą - ok. 165 cm, dlatego do koszuli potrzebowałam tylko 4 guziki. Co 10 cm wyżej dodawajcie jeden guzik.(Jak macie np. 170 to już 5 guzików). Jeżeli jesteście niżsi ode mnie, nie dodawajcie, ani nie odejmujcie guzików.




Co przygotować:
~ Dwie koszulki o tym samym rozmiarze (mogą być jakieś stare po w-f).
~ Kawałek ciemnobrązowego materiału (w moim wypadku to była stara bluzka).
~ Do 8 guzików wedle uznania.
~ Oczywiście standardowo nić biała i brązowa, choć jeśli macie maszyne do szycia to inna sprawa.


Na początek ubierzcie na siebie obie koszulki.Powinny idealnie się pokrywać.
Usuńcie od razu wszystkie niepotrzebne metki itp.

Oraz rękawy (od szwu jakiś centymetr albo dwa, im więcej tym lepiej).

Rozłóżcie sobie złączone koszulki na płaskiej powierzchni i wzynaczcie środek, a następnie dekolt koszuli tzw. serek.

Między rozcięte koszulki wsadźcie brązowy dopasowany materiał.

Żeby nic wam się nie przemieszczało użyjcie szpileczek i zacznijcie zszywać obie strony drobnym ściegiem. 

Potem wyznaczcie miejsca, w których będą biegły brązowe linie. Powinny znajdować się w odległości 8,5 cm od siebie. Jednak zanim zaczniecie wyszywać linie, wytnijcie miejsca na dziurki od guzików i oczywiście przyszyjcie guziki. 


Tak na ten czas wygląda moja koszula (na zdjęciu niezbyt atrakcyjnie). Będę wprowadzać jeszcze drobne poprawki, ale dzisiaj już nie miałam siły, a koniecznie chciałam dodać ten post ;)


Komentujcie jeśli się podoba i chcecie więcej :D Naprawdę cieszy mnie każdy wasz komentarz, bez was nie byłoby tego bloga :)




3 komentarze:

  1. Fajne ja se nawet sprawy nie zdawałem że on ma koszule xd myślałem ze ona jest częścią płaszczu

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne,zresztą jak wszystko inne co zrobiłaś :D
    Czekam z niecierpliwością na kolejny post.Serio,zaglądam codziennie,czasami po parę razy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ty to robisz, że tak świetnie wychodzi? :( zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń