niedziela, 8 września 2013

Uzbrojenie: Jak zrobić hidden blade Connora z tekturki

Witajcie asasyni! :D Dzisiaj z braku jakiegoś porządnego zajęcia postanowiłam zrobić coś, co w jakiś sposób będzie przypominało ukryte ostrze Connora. A że ostatnio kupiłam sobie buty, wykorzystałam opakowanie, żeby nie robiło bałaganu w pokoju.

Co potrzebujecie:
~ kawałek tekturki z opakowania po butach
~ taśmę izolacyjną
~ stary długopis
~ dość mocny klej
~ oczywiście nożyczki, coś do pisania i miarka.

Na początek jakiś plan:
Elemen nr 1 - mój w całości ma 21 cm (przypominam, że jestem niska - jeżeli jesteście wyżsi o 10 cm, dodajcie ok. 2,5)
Element nr 2 - 14 cm, bez zmian, jeżeli jesteście wyżsi.
Element nr 3 - 26 cm, -//-














Po narysowaniu planu, wytnijcie najpierw element 3 i zacznijcie obklejać go dokładnie taśmą, żeby wyglądał, jakby był z metalu.Conajmniej 2 warstwy taśmy. 

Potem wytnijcie element drugi i również obklejcie go taśmą. Następnie oba te elementy przyklejcie do siebie mocnym klejem, tak jak na zdjęciu. 

Z początku myślałam, że element drugi zostawie pomalowany brązową farbą, ale za chwilę i tak obkleiłam go taśmą całego.


Elemen nr 1 wymagał najwięcej pracy. Na początku trzeba było wyciąć otwór, nie za duży nie za mały, aby ostrze mogło się wysuwać i obkręcać. Do tego, na górę przykleiłam dwa kółeczka, jedno mniejsze od drugiego. 








Właśnie, żeby ostrze mogło się wysuwać, wykorzystałam końcówkę starego długopisu przyklejając ją do złączonego elementu drugiego i trzeciego. Dla stabilności po włożeniu, utworzyłam małą kuleczkę,również dlatego, aby ostrze nie wypadło.

Po wszystkim ukryte ostrze wyglądało tak:





Oraz gdzie mniej więcej będzie umiejscowione: 



Ostrze, jak widać nie wysuwa się automatycznie, a za pomocą sił grawitacji. Mimo wszystko jestem z niego zadowolona, bo już od dawna chciałam go zrobić. Pierwsze próby nie przyniosły efektu, a teraz nareszcie mogę dołączyć ukryte ostrze do broni Connora :]



Podobało się? = Skomentuj!

8 komentarzy:

  1. Świetne,i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, postaram się zrobić i trochę ulepszyć mechanizm to wstawie zdjęcia c: Najlepszy moim zdaniem blog o uzbrojeniu i strojach bo są robione z rzeczy codziennego użytku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zrobisz to wyślij zdjęcia na kostiumyasasynow@wp.pl ;))

      Usuń
  3. Bomba ^^ Pomysłowe i ciekawe. Wciąż planujesz zrobić opaskę i karwasze? Na te dwie rzeczy czekam najbardziej niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne i pomysłowe! :3 Brawo

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie gdzie zrobiłaś dziury w elemencie 1. , jakie kulki zrobiłaś i jak przymocowałaś długopis?

    OdpowiedzUsuń
  6. omg to sie da wogle zrobic co z długopisem?

    OdpowiedzUsuń