sobota, 14 września 2013

Mała sesja w lesie :D

Witajcie asasyni i asasynki! :D Dzisiaj byłam w lesie z bratem na małej sesji - cosplay Connor Kenway. Oto co nam powychodziło ;)







































Podobało się? - Skomentuj!


+ do tych, którzy chcą już zobaczyć tutorial kostiumu Ezia. 

Skoro zaczęłam od kostiumu Connora (czyli właściwie od końca), to pomyślałam, że kostiumy Ezia również zacznę od końca - tzn. od Assassin's Creed Revelations

Ale teraz pytanie do was

Z której części Assassin's Creed chcielibyście zobaczyć kostium Ezia Auditore da Firenze?

~ Assassin's Creed 2
~ Assassin's Creed Brotherhood
~ Assassin's Creed Revelations

Piszcie w komentarzach!


PS. Kostium Connora jeszcze nie skończyłam - zostały karwasze (wiem, że je chcecie :D) oraz pare innych drobiazgów. Tutorial pojawi się już w tym tygodniu, zapewne ostatni z kostiumu Connora.











17 komentarzy:

  1. Goosia zrob swojego funpejdza na facebooku blagam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszedł ci kostium Connora co widać na sesji. Ja jestem za kostiumem Ezia z AC2. Gratuluje jeszcze raz fajnego kostiumu c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za kreatywność i cierpliwość. Nie mogę doczekać się następnego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem za kostiumem z dwójki ;)
    A co do zdjęć są przezajecudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarąbiste zdjęcie ... sam mam kosium Connora ale już za mały... xD
    A i jeszcze muzyka w tle dodaję uroku !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarąbiste zdjęcie ... sam mam kosium Connora ale już za mały... xD
    A i jeszcze muzyka w tle dodaję uroku !!! Ps Wiem ze już jest taki sam komentarz ale chciałem napisac go jescze raz z swojego konta xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha spoko XD możesz przysłać zdjęcia swojego kostiumu na kostiumyasasynow@wp.pl :)

      Usuń
  7. Huehue, nawet kolor włosów jak u Connora.
    Możesz zmienić tę weryfikację kodu w komentarzach? Jestem ślepa i nie widzę, co tam trzeba wpisać. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, postaram sie dzisiaj cos z tym zrobic :) + zaluje ze koloru skory tez nie mam jak Connor ;)

      Usuń
  8. Gosia , z kąd ty właściwie jesteś , super lasy , A W LESIE ŁADNA DZIEWCZYNA :D napisz skąd

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no. Naprawdę podziwiam Twój zapał przy robieniu kostiumów. Gdybyśmy się dobrali w parę to pichcilibyśmy niezłe kostiumy. :D

    Się jeszcze pochwalę moimi skarbami:
    https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/73665_411050128971838_2109237114_n.jpg

    Nie besztaj mnie. <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja masz głowę do tego. Ja i szycie to 2 różne światy :) .Jednak kupuje sobie Bluzę Assassina

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem za Ezio z AC: Revelations

    OdpowiedzUsuń