sobota, 21 września 2013

Karwasze Connora

Witajcie znowu asasyni i asasynki ;) Może nie zrobiłam wszystkiego co dzisiaj planowałam, ale i tak jestem zadowolona ze swojej pracy. Karwasze bardzo ładnie dopasowują się do stroju, nadając całemu zestawowi prawdziwości.

Jak je zrobiłam
Zaczęłam od karwasza z materiału, ponieważ wydawał się łatwiejszy do wykonania. Niestety zajął mi więcej czasu niż chciałam. 

Co potrzebne:
~ biały materiał (mi został jeszcze po płaszczu więc wykorzystałam)
~ skrawek niebieskiego materiału (ta sama sytuacja co z białym)
~ nić brązowa, szpileczki i małe brązowe guziczki, gdzieś z sześć

Na początek zmierzcie swoje przedramię i szerokość ręki, a potem dodajcie do wszystkich końców 4 cm. 

Ci co pamiętają, ten karwasz jest robiony podobnie do rękawu płaszcza. 

Po zszyciu obu końców nacinamy karwasz do 6/10 jego długości. Obszywamy je na okrętkę brązową nicią. Pod spód wszywamy kawałek niebieskiego materiału. 

Aby końce się nie pruły, podwijamy je (ok. 1 cm) i również zszywamy.

Na koniec doszywamy parę guziczków. 
Szwy karwasza wyglądają trochę niechlujnie na zdjęciu :p

Karwasz skórzany
Sprawił mi o wiele mniej kłopotów niż karwasz materiałowy.

Co potrzebne:
~ kawałek skóry (ja użyłam starej torebki)
~ mocny brązowy sznurek i nożyczki, które dadzą sobie radę z twardą skórą. 
~ kawałek tekturki i taśma

Wykorzystałam torebkę, którą chciałam już wyrzucić, bo brakło mi pomysłów co z niej zrobić. 

W czterech miejscach nacięłam twardą skórę i wprowadziłam paski, które będą przytrzymywać karwasz do mojej ręki. 

Żeby się nie przemieszczały (co było mało prawdopodobne, ale wolałam się zabezpieczyć) przywiązałam je dodatkowo mocnym sznurem. 

Do tego z tekturki wycięłam symbol asasynów i również przywiązałam go sznurem.

Tak karwasz wyglądał na mnie. Nie jest najlepszy, ale nadaje się do podtrzymywania ukrytego ostrza. Karwasz Connora był nieco jaśniejszy, lecz stosunkowo jasną skórę (sztuczną i tanią) trudno zdobyć w moim mieście. Jeżeli wam się uda to naprawdę będzie super. Symbol asasynów powinien być zrobiony z metalu co wkrótce zmienie. 


Podobało się? = Skomentuj! 
To tak niewiele a naprawdę cieszy :)

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie zrobione :) Czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się już doczekać kostiumu Ezia, a karwasze wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest epickie

    OdpowiedzUsuń