niedziela, 25 sierpnia 2013

Skończony tomahawk + naszyjnik :)

Witajcie asasyni :D Nareszcie skończyłam swój tomahawk i to sama! ^^ Bądźcie ze mnie dumni.
Ostrze tomahawka nie zrobiłam jednak z drewna jak wcześniej zapowiadałam. Otóż zrobiłam ostrze z PAPIERU(to też po części drewno).
Ale najpierw, co wam się przyda:
- Zeszyt 16 kart. ew. blok z jakimiś kartkami (gazeta, stary zeszyt do biologii, co chcecie).
- Taśma izolacyjna + zwykła taśma klejąca.
- Kawałek brązowego sznureczka.

Zgniećcie kartki, które sobie przygotowaliście i uformujcie z nich 4 elementy, żeby wyglądały jak na obrazku. Od razu mówie - jeden element zawiera conajmniej 4 kartki.
To co powstało obwiążcie zwykłą taśmą klejącą, następnie dokładnie srebrną taśmą izolacyjną. Aby połączyć ze sobą elementy, również użyjcie taśmy izolacyjnej. Jest naprawdę mocna ;o

Gwarantuje, że nic wam się nie rozleci (niektórzy amerykanie sklejają nią dachy więc wiecie).


Po sklejeniu wszystkich elementów mój tomahawk wyglądał tak. 

Na koniec obwiązałam ostrze brązowym sznureczkiem.

A tu jeszcze wasza asasynka z tomahawkiem ;)



Naszyjnik

Pamiętacie jak pokazywałam wam bransoletkę, z której zamierzałam zrobić naszyjnik z kłów wilka? Dzisiaj w końcu wzięłam się za robotę i oto efekty:

Zniszczyłam ów bransoletkę i wzięłam sobie trzy elementy, które posłużą mi za kły. Aby wyglądały bardziej realistycznie pomalowałam je cielistą farbą olejną i odczekałam parę sekund. Wtedy mogłam je nawlec na brązowy sznurek - niech jego długością będzie obwód waszej szyi + 12 %. 



A tak już wyglądał naszyjnik na mnie :)





Dzisiaj znowu będę zachęcać was do komentowania, bo to naprawdę mało a sprawia wielką przyjemność :D Więc komentujcie, jeżeli wam się podoba ;) 


11 komentarzy:

  1. Fajne i pomysłowe żeby zrobić z papieru :p Czekam na kostium Ezio wtedy se zrobie też strój według twoich wskazówek :) za connorem nie przepadam za bardzo ale podoba mi się twóje świeże pomysły c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sory za literówkę zalana klawaitura :/

      Usuń
    2. spoko spoko ;) kostium Ezia zaczynam już za 2 tyg (:

      Usuń
    3. Tomahawk i tak zrobię choć nie będzie współgrać do kostiumu ezia ale jest epicki :p

      Usuń
  2. Brakuje mi słów,żeby opisać za*****tość tego bloga,serio :D
    Dziewczyno,dodawaj jak najszybciej więcej postów,i czekam na kostium Ezia. Szukałam takiej strony dwa lata,i już zwątpiłam w jej istnienie-a tu proszę! krok po kroku,jak zamienić się w asasyna! :D Dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :D Też długo nie mogłam znaleźć takiej strony więc zrobiłam własną ;)

      Usuń
  3. Extra blog, ja bym zrobił tomahawk z drewna lub stali bo mam dostęp do tego, ale jeśli wolisz tak to Ok // twój przyjaciel, brat asasyn Altair

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama pytanie odnośnie stali. Jak byś Ty to zrobił? Jaki metal, gdzie ,za jaką cenę? :) dzięki z góry za odpowiedź :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń