niedziela, 11 sierpnia 2013

Dzisiejsze zakupy

Witajcie moi asasyni!
Dzisiaj przeszłam całe Krupówki (wraz z podnóżami Gubałówki) w poszukiwaniu materiałów do dalszej pracy :)

Co udało mi się kupić:

Drewniana bransoletka ~
Niestety w Zakopanym nie ma nigdzie niczego przypominającego kły lub pazury wilka, dlatego zdesperowana kupiłam tę bransoletkę, którą zamierzam zniszczyć i zrobić naszyjnik Connora. 



Opaska na ramię ~
Jestem chyba najbardziej zadowolona z tego zakupu, chociaż jest jedno ale: opaska wygląda na delikatną i boję się, że przy wysiłku fizycznym może się rozlecieć. Chyba będę musiała jednak samodzielnie taką wykonać. 


Ostrze ~
Takie małe ostrze, do konstrukcji ukrytego ostrza Connora. Kosztowało jedynie 18 zł, więc nawet jak nie będzie pasowało do reszty, to mogę wykorzystać go do ostrza innego asasyna np. Ezio.


Jutro już zacznę robić naszyjnik, więc możliwe, że jutro będzie kolejny post :)

~ Jak już tu jesteś to skomentuj! Dwa słowa a tak mogą poprawić nastrój :D 




6 komentarzy:

  1. O taaak :3 dzieki, ze wreszcie cos dodalas. juz nie moglem sie doczekac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ze to tyle trwalo :( jestem na wakacjach i nie ma za bardzo warunków do tworzenia

      Usuń
  2. http://kwejk.pl/obrazek/1708895
    Zajebisty blog :D kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio to sama robisz.? To jest NIESAMOWITE.!!!

    OdpowiedzUsuń