niedziela, 4 sierpnia 2013

Informacja!

Siema moi asasyni i asasynki! ;D
Tak się składa, że znajduję się w Zakopanym - pięknej miejscowości z pięknymi widokami. Jutro pójdę poszukać jakiś materiałów na naszyjnik z kłów wilka :). Mam ochotę też wypróbować jeszcze mój niepełny cosplay i porobić parę ciekawych zdjęć, które na pewno pojawią się na blogu ;)

+ Informacja dla tych, którzy wciąż czekają na tomahawk.
Będzie gotowy za 2 tyg!
Pracę zleciłam pewnemu znajomemu stolarzowi (sama nie dałabym rady wykonać ostrza tomahawka - co mnie bardzo denerwuje...)


+ Może uda mi się załatwić łuk, którego będzie moża już tylko upiększać i upodabniać do tego Connora :)


~Komentujcie i subskrybujcie blog, jeżeli wam się podoba 

~Nothing is true, everything is permitted



2 komentarze:

  1. Dawaj jak najszybciej nowy post! // Ezio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już w tym tygodniu wyjdzie :D Może nawet jutro, muszę znaleźć kły wilka gdzieś :)

      Usuń