poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Uzbrojenie: Jak zrobić miecz Couteau

Witajcie asasyni i asasynki :D
Dzisiejszy dzień był bardzo pracowity. W jeden dzień załatwiłam dwie, bardzo przydatne bronie:miecz i łuk. Przejrzałam wszystkie rodzaje mieczy występujące w trzeciej części Assassin's Creed i wybrałam jedną, która będzie do mnie pasowała: miecz Couteau. Jest to krótsza wersja francuskiego kordelasa, którym z pewnością posługiwaliście się w grze.


 Co najpierw


Podzieliłam sobie miecz na cztery części, żeby łatwiej było wszystko połączyć w jedną całość.

Do kupienia: Srebrna farba do drewna, skórzany paseczek, czarny sznurek, pineski, drewniane kołki.


Na początku niestety trzeba wyrzeźbić wszystkie elementy w drewnie (masakryczna robota, nie polecam robić tego samemu).

Jeżeli posiadacie wiertarkę zróbcie w każdym elemencie po dwa miejsca na kołeczki, którymi je ze sobą połączycie. 

Po połączeniu mój miecz wyglądał tak. Jest po prostu przerośniętym nożem. 

Obwiążcie rękojeść skórzanym paseczkiem i przybijcie go pineskami. Następnie obwiążcie je sznurkiem. Przydałoby się, żeby również był mocno przybity - ja użyłam do tego pistolet na zszywki. 


Jest to pierwsza broń, którą ukończyłam i mogę już dołączyć do kostiumu Connora. 

Jakieś pytania? Pisz w komentarzu! :D


Co w następnym poście?



Jak zrobić łuk :)


7 komentarzy:

  1. Skąd wzięłaś drewno na miecz? Byłaś w lesie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Ciebie i ten blog! Chcę więcej! Kończ mi ten łuk i dawaj nowego posta! // Ezio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dobrze :D Biorę się za robotę

      Usuń
    2. A tak wgl, czemu tak mało zdjęć w tym poście? :( // Ezio

      Usuń
    3. Wszystko było robione spontanicznie, nie ma też warunków za bardzo ;(

      Usuń
  3. Nie mogę znaleźć na tym blogu postu o robieniu przebrania może się mylę niech mi ktoś podeśle link // Altair

    OdpowiedzUsuń