poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Uzbrojenie: Jak zrobić łuk Connora

Witajcie asasyni :D Tak jak obiecałam dzisiaj pokaże wam jak przerobiłam zwyczajny łuk w łuk Connora.
Tak - przerobiłam.
Gotowy łuk kupiłam, a dzisiaj już tylko go upiększałam i dopieszczałam.
Jeżeli koniecznie chcecie sami zrobić łuk to tutaj macie ciekawy blog o tym ;) Arcus - łucznictwo i rzemiosło tradycyjne.



Mój łuk na początku






Nie był zbyt piękny. Z kształtu też nie bardzo jestem zadowolona, ale to najlepszy jaki był wtedy w sklepie, a przeszłam ich bardzo dużo. W Zakopanym dużo było różnego badziewia. Dopiero na zamku w Czorsztynie znalazł się sklep rycerski i trochę lepszy sprzęt niż ten, co sprzedają pod Gubałówką czy na Krupówkach.









Co trzeba przygotować:
- farbę do drewna, najlepiej palisander
- kawałek materiału białego i niebieskiego
- kawałek skórzanego paseczka
- nożyczki
- biała farbka i pędzelek
- pineski
- młotek
- brązowy sznurek
- i oczywiście gotowy łuk








Pare razy farba spadła mi na nogę i myślałam , że się posram ze strachu -.- Od razu, jeżeli wam się coś takiego zdarzy, przemyjcie skórę wodą, a jak farba nie zniknie, zgłoście się do lekarza.






Łuk po pomalowaniu i ręka brata :)


Po malowaniu zajęłam się owijaniem wyznaczonego miejsca na łuku brązowym sznurkiem (ok.10cm).






Następnie wzięłam kawałek skórzanego paska i przybiłam go pineskami po obu stonach łuku.


Potem jeszcze umieściłam biały materiał na uchwycie, również przytwierdzając go pineskami.

Oraz niebieski materiał.

Na końcu namalowałam na łuku białą farbą imię naszego asasyna Connora

a także swoje inicjały.







A tak łuk wyglądał już po wszystkim ;)



~Strzały i torbę na strzały zrobię już sama, mam nadzieję, że uda się w tym tygodniu.



~Jak się wam spodobało to skomentujcie (: dwa słowa, a naprawdę cieszą i zachęcają do dalszej pracy


10 komentarzy:

  1. Szkoda że nikt nie pisze komentarzów ale uwierz ze ogląda cię wiele ludzi i czeka na dalsze dzieła aby tak dalej c: sory ze z anonima

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra robota super pomysł w ogóle znalazłaś na spędzanie wakacji:D

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK TRZYMAJ ASASYNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. HAHA SORY ZE Z ANONIMA ALE NIE MAM ŻADNEGO Z KONT DO WYBRANIA XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejne prace przy kostiumach :p

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieje że przeczytasz , na wakacje 2014 rok będe w bukowinie tatrzańskiej obok zakopanego , a z tego co widze w opisie łuku byłaś w zakopanym (bądź jesteś) więc można iść poskakać po drzewach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okaze sie :) moze na poczatku sierpnia bede jeszcze w Zakopanym

      Usuń