niedziela, 18 sierpnia 2013

Mohawk: Podstawowe zwroty




Witajcie asasyni ;)

Na początek pare informacji -
~ Post o tym, jak zrobić łuk Connora pojawi się jutro :)
~ Przewiduję, że kostium Connora skończę za tydzień, więc teraz kwestia przygotowań do następnej pracy. Projekty będą robione do stroju Ezio z Assassin's Creed 2 :D




Mohawk      Kanien'kéha (gan-jun-GEH-ha)

Cześć   Kwe (k/głe)


Dzień dobry  Shé:kon (szhe-GON)


Dziękuję  Nia:wen (NIA-łoa)


Do widzenia.  Ó:nen (OO-na)


Jak się nazywasz?  Nahó:ten iesá:iats? (na-HO-ta je-SA-jats)


Usiądź. Sátien (SA-czio)


Jak się masz? Skennenkó:wa ken? (ske-no-KO-ła KO)


Trzymaj się.  Saten'nikonhró:ri ki' wáhi (sa-to-ni-ko-RO-ri ki-ŁAHI)


Tak Hén (hoe)


Nie  Iáte (JA-te)


Ile masz lat? To' na'tesohseriiá:kon? (TO na-te-so-se-ri-JA-go)


Mam na imię Gosia.   Gosia ióntiats (JU-dża-ts)





Podobało wam się? Chcecie więcej? :D

Komentujcie i subskrybujcie!

9 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie :D aby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :D pisz jak będziesz chciał/chciała więcej ;)

      Usuń
    2. Tyle wystarczy i tak pewnie nikt nie zrozumie :D

      Usuń
  2. Łał, szukałam tego chyba wszędzie, ale u Ciebie podstawowe zwroty są rozpisane najlepiej i w dodatku z wymową *.* Więcej, więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powiedz, jakie słowa Cie najbardziej interesują, to post bym dodała jutro specjalnie dla Ciebie ;)

      Usuń
  3. Nie mam żadnych konkretnych preferencji, ogólnie interesują mnie zwroty, więc raczej zdałabym się na Ciebie w kwestii następnych postów.
    A nawiasem to Twój blog jest fenomenalny, trafiłam tu przypadkowo i zostanę na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej takich postów, błagam!

    OdpowiedzUsuń